U organizaciji sindikata u Gradskom saobraćajnom preduzeću danas je održana protestna vožnja autobusima, kojom su upozorene nadležne institucije da ne dozvole eventualno premeštanje Međumesne autobuske stanice.
Berolina izvini ali kada se izmestila stanica sa riblje pijace pitaj prodavce na tezgama koliko im je opao promet i da li ta pijaca uopste radi.
Slazem se da je na ribljoj bio smrad od izduvnih gasova pa kako je onda nekoj budali palo na pamet da premesti stanicu pored mlekare? i da dobije dozvolu za to. Stanica je projektovano da se preseli jos davnih sedamdesetih,osamdesetih preko puta sadasnje omv pumpe cak ima i tunel da se od zeleznicke prodje. Pa zasto nije tamo izgradjena?????
A kada vec pitate da li su im to tate i mame kupili autobuse pa kada se stavi na papir od samodoprinosa(narocito osamdesetih) sto se uzimalo od radnika ja bi u penziji trbao da imam barem jedan autobus. ali ja ne kukam posto kada mene ne bude vi cete sugradjani jos dugo Devicu isplacivati dug bez obzira sa koje ste strane dosli i da li ste ovde bili
Herr Anonimus! koliko se grad frekventira dnevno/leti/zimi/danju/nocu...
...jel' bio smak sveta, kad je premestena prigradska stanica sa Riblje pijace? nije!
pa tako nece biti ni sad...kako je bilo NA Podbari i NA Salajki stanovati, sa tim guzvama i smradom prigradskog saobracaja, koji je trajao decenijama?
JEDNA stanica u NS nije danas dovoljna, da primi sav priliv saobracaja iz naj blizeg okruzenja!
bez vredjanja i ponizavanja! tudom?
(anonimus, mene je sramota, al' moram da priznam: groblje mi je Almasko i jos je uvek grobno "mesto" placeno dedi mog pramdede...pa ti sad racunaj,ko vole, il' ko ne vole MOJU VAROS)
Da se prepoznati koliko si u Novom Sadu i iz kakve sredine potičeš. Jako ružan komentar, naročito ono za Miletića. Sram te bilo. Nije Novi Sad tvoje privatno vlasništvo pa da odlučuješ ko će gde presedati.
Mućnite malo glavom ako ostanu bez prihoda od stanice sta mislite odakle će nakupiti taj novac?
Od nas putnika .
Po meni bolje odabrati manje zlo i podrzati GSP.
Nije vam tata kupio autobuse da se njima vozate i protestujete i trosite gorivo sto narod placa.
Kako mozete reci nisu ometali saobracaj zamisli 30 autobusa koja je to kolona koliko je je tu zagadjenja. Posmatraje onu raskrsnicu kod autobusne kako izgleda za promet a o okolisu da i ne govorimo.Dsna strana Jase e Tomic stalno je zauzeta i tu se saobracaj odvija jednom trakom.
Odakle ce polaziti autobusi za beli svet svejedno je ako hocete centar stavite je ispred gradske kuce.
@Berolina, ako misliš da je dobar potez premestiti autobusku stanicu na mesto nove koju je izgradio Dević uzmi jednu poveću torbu, napuni je stvarima, ali baš da bude puna! To će biti oko 20ak kg težine. Sa takvom torbom pešači od ž. stanice do nove AS. Ako nećeš da pešačiš moraš da platiš taksi ili bus, što će opet biti dodatni trošak kojeg ne mora da bude.
Budite svi srećni dok je još uvek MAS u sklopu GSPa, jer ako bude samo privatna zaboravite na one ulaske ispod rampe, stanična usluga će biti još veća, takođe i stanična usluga za autobuske prevoznike će biti veća. Deviće je hteo da naplaćuje 1000 din za svaki autobus koji uđe na stanicu, zato niko nije hteo da ide tamo.
MAS samo treba renovirati, dovesti u red da izgleda kao jedna moderna, čista i lepa AS.
Vi iz GSP ste javno preduzeće i ne arčite NAŠE pare. Izidjite iz garaže pešice, posle radnog vremena pa šećite. A možete usput i ono ruglo od vaše stanice da očistite. Nemate vi šta da se bunite. Sve što vam manjka mi pokrijemo iz svog džepa. Autobuskoj stanici nije mesto tu gde je sada i tačka. Dosta nam je više smrada autobusa kroz centar grada.
ovaj grad ne moze vise imati sve na jednom mestu!
zasto se prigradski saobracaj ne odvija kao prolazni - veza n.p. Futog-Temerin, Kovilj-Karlovci, Rumenka-Kamenicati...i onda te duze linije kroz grad uklopiti u sve glavne cvorove! cemu jedna jedina sveta stanica ispred zeleznicke! zar to ne moze biti, recimo i jedna nova stanica kod Sajma, il' ova vec izgradjena?...grad se mora decentralizovati i rasteretiti!
za medjugradski/medjunarodni vazi isto...GDE pise, da svi putnici "moraju" na jedno mesto,
'ocete mozda kod Miletica da presedate!
da se grad sirio pored postojecih pruznih sistema, danas ne bi bilo nikakvih problema - naj brzi prevoz su nadzemne i podzemne zeleznice...imate sve mogucnosti u NS, samo pametne primene nema...
dozvolili ste kojekakvim novokomponovanim "planerima", da izbetoniraju i sto treba i sto ne treba, bez rezervnih prostora za potrebe dodatnih struktura!!!
naj bolji primer je Novo naselje; pripreme su trajale vise godina i radili su ga novosadski strucnjaci, a ne kojekaki "trkaci" i muvadzije!
kako moze jedna gradska firma protiv same sebe da strajkuje?
Kakva je korist ovih što protestuju od postojeće međumesne stanice kada je tako grčevito brane? Je li njihovo maslo i dovođenje te stanice na ruinirani izgled kakav ima sada? Ako toliko vole tu stanicu zašto se ne založe da ona izgleda bar malo dostojanstvenije od sadašnjeg očajnog izgleda?
KO plaća benzin je izgleda najveći problem. Ako premeste MAS zeznuće kompletan saobraćaj. Da li neko razmišlja da je pored i GSP i da je on neophodan da bude pored ove stanice. Sad treba da se izmeni dobar deo linija po gradu zbog nečijeg mućkanja?! Kakav je prilaz toj stanici u odnosu na sadašnju, kroz koje ulice se prolazi, koliko više ima da se vozi kroz grad da bi se došlo do stanice i koliko je udaljenija od centra?
@berolina - lustracija
Čim neko pita kakvke veze ima gradski saobraćaj sa međugradskim znači da ne koristi ni jedan ili bar ne međugradski! VELIKE! Svi autobusi dolaze na tu stanicu, a sa nje polazi ili pored nje prolaze najprometnije linije u gradu. Na nju se dolazi iz jednog mesta i sa nje se polazi u drugo mesto(prigradsko naselje, a to su linije GSP-a)! Ako se razdvoje nekoliko HILJADA ljudi će morati da koriguje svoje putovanje i to svakodnevno, a to je i skupo i zahteva više vremena! Najpogođeniji će biti đaci, studenti i zaposleni koji putuju svaki dan!!!!!!!!!!!!!
Podrška za protest!
"Količina goriva koje su potrošili u ovoj vožnji nije ni 5% od količinie koja se potrošni dnevno za prevoz putnika."
Da je 1%, to je ogromna količina i nisu smeli ni toliko. Mogli su da se šetaju, da stoje ispred skupštine i slično, kao svi ostali koji protestvuju, ili eventualno da zakupe autobuse.
ovo je pocetak raspada gradskog prevoznika burzerskom linijom ovaj nas prevoznik kakav god da je funkcionise i imamo neke povlastice kakave takve a doce gazda pa cemo zaliti za ovim kakav god da je al takav smo narod nek komsiji crkne krava
Niko nije platio benzin, autobusi koji su bili u protestu koriste dizel.
Količina goriva koje su potrošili u ovoj vožnji nije ni 5% od količinie koja se potrošni dnevno za prevoz putnika.
1. Ко плаћа гориво?
2. Са којим правом се протестује и какве везе има градски и приградски превоз са међуградским?
3. Зашто не протесујете због негативног пословања ЈГСП-а? Градоначелник је рекао да једино станица доноси прихог ЈГСП-у. Цена карте 45 дин, ни гориво да покрије.
4. Било је крајње време за кривичне пријаве. Подсећају ме на Далтоне.
5. Зашто Град држи монопол на градски превоз? А за таксисте кажу слободно тржиште, не може се ограничавати број таксиста.
6. Зашто не протестујете због линијских таксиста. Футог такси држи неки чова коме неко из садашње власти дугује лову, па инспекција не сме да их дира...
7. Синдикат? јел то онај што не зна 2 реченице еда састави?
Ja sledećih 30 vožnji ne plaćam kartu. Računam da ćemo tako biti kvit što se mojim parama vozikaju. Da napomenem, u životu se nisam švercovao - od "kuckalice", preko pokazne do pojedinačne.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi Sad: 30 autobusa u protestnoj vožnji
Novi Sad
•27.01.2012.
•13:28
Komentari 21
Veseli vozaci
Slazem se da je na ribljoj bio smrad od izduvnih gasova pa kako je onda nekoj budali palo na pamet da premesti stanicu pored mlekare? i da dobije dozvolu za to. Stanica je projektovano da se preseli jos davnih sedamdesetih,osamdesetih preko puta sadasnje omv pumpe cak ima i tunel da se od zeleznicke prodje. Pa zasto nije tamo izgradjena?????
A kada vec pitate da li su im to tate i mame kupili autobuse pa kada se stavi na papir od samodoprinosa(narocito osamdesetih) sto se uzimalo od radnika ja bi u penziji trbao da imam barem jedan autobus. ali ja ne kukam posto kada mene ne bude vi cete sugradjani jos dugo Devicu isplacivati dug bez obzira sa koje ste strane dosli i da li ste ovde bili
berolina
...jel' bio smak sveta, kad je premestena prigradska stanica sa Riblje pijace? nije!
pa tako nece biti ni sad...kako je bilo NA Podbari i NA Salajki stanovati, sa tim guzvama i smradom prigradskog saobracaja, koji je trajao decenijama?
JEDNA stanica u NS nije danas dovoljna, da primi sav priliv saobracaja iz naj blizeg okruzenja!
bez vredjanja i ponizavanja! tudom?
(anonimus, mene je sramota, al' moram da priznam: groblje mi je Almasko i jos je uvek grobno "mesto" placeno dedi mog pramdede...pa ti sad racunaj,ko vole, il' ko ne vole MOJU VAROS)
Od nas putnika .
Po meni bolje odabrati manje zlo i podrzati GSP.
pero
Kako mozete reci nisu ometali saobracaj zamisli 30 autobusa koja je to kolona koliko je je tu zagadjenja. Posmatraje onu raskrsnicu kod autobusne kako izgleda za promet a o okolisu da i ne govorimo.Dsna strana Jase e Tomic stalno je zauzeta i tu se saobracaj odvija jednom trakom.
Odakle ce polaziti autobusi za beli svet svejedno je ako hocete centar stavite je ispred gradske kuce.
Budite svi srećni dok je još uvek MAS u sklopu GSPa, jer ako bude samo privatna zaboravite na one ulaske ispod rampe, stanična usluga će biti još veća, takođe i stanična usluga za autobuske prevoznike će biti veća. Deviće je hteo da naplaćuje 1000 din za svaki autobus koji uđe na stanicu, zato niko nije hteo da ide tamo.
MAS samo treba renovirati, dovesti u red da izgleda kao jedna moderna, čista i lepa AS.
berolina
zasto se prigradski saobracaj ne odvija kao prolazni - veza n.p. Futog-Temerin, Kovilj-Karlovci, Rumenka-Kamenicati...i onda te duze linije kroz grad uklopiti u sve glavne cvorove! cemu jedna jedina sveta stanica ispred zeleznicke! zar to ne moze biti, recimo i jedna nova stanica kod Sajma, il' ova vec izgradjena?...grad se mora decentralizovati i rasteretiti!
za medjugradski/medjunarodni vazi isto...GDE pise, da svi putnici "moraju" na jedno mesto,
'ocete mozda kod Miletica da presedate!
da se grad sirio pored postojecih pruznih sistema, danas ne bi bilo nikakvih problema - naj brzi prevoz su nadzemne i podzemne zeleznice...imate sve mogucnosti u NS, samo pametne primene nema...
dozvolili ste kojekakvim novokomponovanim "planerima", da izbetoniraju i sto treba i sto ne treba, bez rezervnih prostora za potrebe dodatnih struktura!!!
naj bolji primer je Novo naselje; pripreme su trajale vise godina i radili su ga novosadski strucnjaci, a ne kojekaki "trkaci" i muvadzije!
kako moze jedna gradska firma protiv same sebe da strajkuje?
Milan
@berolina - lustracija
Čim neko pita kakvke veze ima gradski saobraćaj sa međugradskim znači da ne koristi ni jedan ili bar ne međugradski! VELIKE! Svi autobusi dolaze na tu stanicu, a sa nje polazi ili pored nje prolaze najprometnije linije u gradu. Na nju se dolazi iz jednog mesta i sa nje se polazi u drugo mesto(prigradsko naselje, a to su linije GSP-a)! Ako se razdvoje nekoliko HILJADA ljudi će morati da koriguje svoje putovanje i to svakodnevno, a to je i skupo i zahteva više vremena! Najpogođeniji će biti đaci, studenti i zaposleni koji putuju svaki dan!!!!!!!!!!!!!
Podrška za protest!
ZoranNS
Nikola
Da je 1%, to je ogromna količina i nisu smeli ni toliko. Mogli su da se šetaju, da stoje ispred skupštine i slično, kao svi ostali koji protestvuju, ili eventualno da zakupe autobuse.
Laufer
Zivko
ZoranNS
Količina goriva koje su potrošili u ovoj vožnji nije ni 5% od količinie koja se potrošni dnevno za prevoz putnika.
КЕРОЗИНА
2. Са којим правом се протестује и какве везе има градски и приградски превоз са међуградским?
3. Зашто не протесујете због негативног пословања ЈГСП-а? Градоначелник је рекао да једино станица доноси прихог ЈГСП-у. Цена карте 45 дин, ни гориво да покрије.
4. Било је крајње време за кривичне пријаве. Подсећају ме на Далтоне.
5. Зашто Град држи монопол на градски превоз? А за таксисте кажу слободно тржиште, не може се ограничавати број таксиста.
6. Зашто не протестујете због линијских таксиста. Футог такси држи неки чова коме неко из садашње власти дугује лову, па инспекција не сме да их дира...
7. Синдикат? јел то онај што не зна 2 реченице еда састави?
berolina
a, zasto se ne izlustrirate?
ko se boji lustriranja?
cemu onda protesti, ako nema lustracije?
zasto su brdsko-planinski mentaliteti merodavniji od primena zakona o LUSTRACIJI i zakona protiv KORUPCIJE?
kakve veze ima gradski saobracaj sa medjugradskim, tj. medjunarodnim - O CIJEM TROSKU se pravi ova "partijaska" parada? KO PLACA BENZIN?
gradjani nisu duzni da placaju nicija politicka prepucavanja.tacka
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H